| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Jeanette Medlem
Registreringsdatum: 19 maj 2008 Inlägg: 201 Ort: värmland
|
Postat: lör dec 05, 2009 11:15 am Rubrik: Tänkte på det här |
|
|
Vet inte hur jag riktigt ska förklara det här, men håller just nu på att genomgå en stor transformation.
Det som hände först var att chakrana exploderade en efter en. Bara låg i soffan o lät kroppen o känslorna mötas, o accepterade det som kom. Det var som att jag befann mej i ett meditativt tillstånd i 2 månader.
Har precis kommit ur det. Mycket har hänt o jag har lärt mej mycket om mej själv.
när den första chockfasen var över så började chakrana om o allt hände i en annan takt o bland annat när första chakrat jobbade så hamnade jag i flera olika liv där jag fick se hur jag tagit med mej vissa känslor till det här livet o behövde jobba med.
Tex ett liv så såg jag mej själv som man där jag satt på en teater. Jag satt på scenkanten o var helt nedbruten. Jag var engelsman o hade otroligt höga krav på mej själv o var en riktig konstnärs själ. Det var hjärtskärande att se. Och det var bara en kort glimt men det gav mej så mycket. Till mitt liv idag.
Ett annat liv fick jag se en kvinna som ägde en charkuteributik. Kan inte säga exakt årtal men dom körde häst o vagn på gatorna. Så där som man ser i amerikanska filmer. Men det kändes inte som Usa, mer som mellaneuropa, typ frankrike
Iaf för den här kvinnan hade ett så enormt hjärta o kärlek för alla hon mötte. Människor gick in där för att bara va i hennes närhet o känna hennes ovillkorliga kärlek.
Hon var så oerhört stolt över sitt arbete och hon var medveten om att mycket av hennes healingarbete pågick i det tysta.
Där fick jag med mej hennes ovillkorliga kärlek o stora hjärta som jag behöver föra in i mitt nuvarande liv.
Ja det är så mycket som hänt mej en här perioden så jag funderar på att skriva en bok.
Iaf så undrar jag om nån vet om det är så att tidigare liv ligger i första chakrat, eller ligger dom i alla, det kanske är så att det beror på vilka känslor man jobbar med? |
|
| Till överst på sidan » |
|
 |
Lightworker Medlem

Registreringsdatum: 17 maj 2008 Inlägg: 371
|
Postat: lör dec 05, 2009 4:10 pm Rubrik: |
|
|
Vilka starka upplevelser du får vara med om nu. Det finns verkligen en mening varför du inte ska jobba nu. Du ska genomgå en stor inre förändring.
Visst är det en skön känsla att få se ett tidigare liv och sedan förstå samband till detta livet.
Kram |
|
|
 |
Jeanette Medlem
|
Postat: lör dec 05, 2009 7:25 pm Rubrik: |
|
|
| Ja det är det. Finurligt att allt kommer när det är meningen.... |
|
|
 |
hönsmamma Medlem
Registreringsdatum: 20 maj 2008 Inlägg: 236 Ort: Huddungeby
|
Postat: lör dec 05, 2009 7:43 pm Rubrik: |
|
|
Åh vad du har fått vara med om Jeanette, måste ju vara väldigt omskakande. Kul att du berättade.
Kram Hönsmamma _________________ Kärlek till er alla! |
|
|
 |
Jeanette Medlem
|
Postat: ons dec 09, 2009 8:25 am Rubrik: |
|
|
Ja otroligt omskakande men jag har ändå haft en inre vetskap att allt är som det ska vara, fast inte kroppen har fungerat som den "ska"
Känner mej faktiskt som en ny människa:) Men det jobbiga nu är att gå ut som den här "nya", det är ju nästa steg. Men jag går in till kärnan hela tiden när jag ska ut o hämtar kraften. |
|
|
 |
Anna Administratör

Registreringsdatum: 21 februari 2007 Inlägg: 794 Ort: Hammarö
|
Postat: tor jan 07, 2010 8:46 am Rubrik: |
|
|
WOW..jisses vilken stark upplevelse..Kan det oxå ha med "vår tid" & frekvens & medvetande höjningen som vi varit i en tid nu?
Mycket häftigt & såå påtagligt oxå..Hoppas du skriver om fortsättningen i hur du upplever det..?! Spännande!
Kram Anna |
|
|
 |
|